Hledáte inspiraci, rady z praxe nebo tipy, jak z e-mailingu vytěžit víc? Na našem blogu s vámi sdílíme praktické zkušenosti, ověřené postupy, ale i příklady z reálných kampaní.
Přečtěte si hlavní důvody, proč by měl být e-mailing hlavní součástí vašeho marketingového mixu.
E-mailing je v Česku pořád obří příležitost. Studie Sherpas ukázala, že většina e-shopů neposílá ani základní automatizace.
Newslettery a e-mailing jsou v Česku pořád obklopené spoustou nesmyslných názorů a polopravd.
Reklama zdražuje. E-mail marketing vám dá stabilní příjmy a vlastní databázi pod kontrolou.
Chcete ušetřit a zároveň být víc nezávislí? Vemte e-mailing do vlastních rukou.
Ceny za proklik v Google Ads i META Ads letí nahoru. Co s tím? Vsaďte na efektivní e-mailing.
Tyhle statistiky vás přesvědčí, proč by měl být e-mail marketing pevnou součástí vaší marketingové strategie.